אבסולוט יועצים - חברה להחזרי מס לשכירים ולעצמאיים מוקד שירות ארצי: 1-700-700-567

• שירות לקוחות כחלק ממוצר איכותי
 

דף הבית >> מאמרים בתחומים שונים >> • שירות לקוחות כחלק ממוצר איכותי
בעבר נהגו הצרכנים למדוד את איכותו של מוצר על פי תכונותיו בלבד. לדוגמא: המים המינרלים הטעימים ביותר, חברת תקשורת המשדרת את הסרטים הטובים ביותר וכדומה. בעשור האחרון החל הצרכן להפנים את העובדה כי מערך שירות הלקוחות מהווה חלק משמעותי ממערך הגורמים המייצגים את איכות המוצר.
באילו מקרים יש צורך במערך שירות לקוחות ?
  • תקלה במוצר- הסיבה השכיחה ביותר לצורך במערך שירות לקוחות הינה תקלה במוצר. אם למשל רכשתם מקרר ובשלב כלשהוא הוא אינו פועל כראוי, יש צורך בשירות מצד החברה.
  • כספים וגבייה- קיימים מקרים בהם אתם רוכשים מוצר כלשהו ונתקלים בטעויות בחשבוניות ו/או בחיובים. במקרה זה עליכם לפנות לשירות הלקוחות של החברה.
  • קבלת פרטים חסרים- כאשר אתם רוכשים מוצר או שירות מסוים אתם מקבלים פרטים סטנדרטים בחוברת או חוזה המיועדים לכך. במידה ואתם זקוקים למידע נוסף לגבי השימוש במכשיר, שירות הלקוחות אמור לתת לכם מענה.
  • צורך בשירותים נלווים- קיימים מוצרים רבים אשר ניתן לרכוש מוצרים נלווים עבורם ו/או לשדרג אותם. כאשר עולה צורך כזה, מומלץ לפנות לשירות הלקוחות על מנת לקבל פרטים ולבצע את הרכישה או השדרוג.
מהו ערכו של שירות לקוחות לעומת תכונותיו האחרות של המוצר ?
בעת רכישת מוצר, אתם מעוניינים כי יהיה זה מוצר איכותי אשר ישרת אתכם נאמנה לתקופה ארוכה. במידה והמוצר מתקלקל, עליכם להיעזר במערך שירות הלקוחות של החברה. אם שירות הלקוחות אינו יעיל אינכם יכולים להשתמש במוצר ולכן אין זה רלוונטי מהו המותג ומהי עלותו. מצבים אלו משקפים את חשיבותו של שירות לקוחות כחלק ממוצר איכותי.
במה נמדד שירות לקוחות איכותי ?
קיימים שלושה מדדים עיקריים, על פיהם ניתן לקבוע האם שירות הלקוחות הינו איכותי:
  • זמינות- אחד המדדים החשובים ביותר בשירות לקוחות הינו הזמינות. כך בעצם, תוכלו להיות שקטים ורגועים שבכל רגע נתון ניתן יהיה ליצור קשר עם שירות הלקוחות. לדוגמא, מוקדישירות כמו, 5 נגרים שירות לקוחות הנותנים מענה 24 שעות ביממה נותנים מענה מצוין ללקוחות אשר נתקלים בתקלה בשעות הלילה או לחלופין אינם פנויים במהלך היום, קחו מקרה של תקלה במערכת מעליות בבניין רב קומות בשעות הלילה, מחייב זמינות של מערך השירות!
  • יעילות- מדד זה משקף האם קבלתם פתרון לבעיה אותה העליתם מול שירות הלקוחות.
  • אדיבות- מדד זה חשוב לעיתים יותר מכל מדד אחר. אם נתקלתם בנציג שירות לקוחות אשר מדבר אליכם בגסות ואינו אדיב, רב הסיכויים שהרושם שיתקבל לגבי המוצר הינו רושם גרוע גם אם המוצר עצמו איכותי ביותר.
ולסיום, לפני רכישת מוצר יקר, מומלץ לקרוא באינטרנט תגובות גולשים לגבי שירות הלקוחות מצד מספר חברות המוכרות מוצר זה ולהיעזר בהן בקבלת ההחלטה.


רוכשים פוליסת ביטוח משכנתא דרך הבנק? מלאו טופס קצר ונציגי ארבע חברות ביטוח יחזרו אליכם ויתנו הצעת מחיר משתלמת שתחסוך לכם בכ30% מעלות הביטוח.




דוא"ל    
הנהלה:               absolute@backtax.co.il
השלמת טפסים:  mazkira669@gmail.com
סניף ארצי:

בנין "הבית הלבן"  קומה 2
דרך המכבים 14 ראשון לציון

מועדי קבלת קהל:  א'-ה', 8:00-18:00 


טלפון:    1700-700-567
              03-5270000
              03-5222227

              
סניף הנהלה:

רחוב פרופ׳ שור 14 תל-אביב (ק״ק)


מען למכתבים:
 
ת.ד. 36153 ת"א 6136101

 
קישורים נוספים:

אתרים וקישורים מומלצים
החלפת קישורים

מאמרים

החזרי מס
החזרי מס לשכירים  |   החזרי מס לעצמאיים
       
 
אבסולוט יועצים
בע"מ  © כל הזכויות שמורות


 
הקמת אתרים  גיל דור - הקמת אתרים באינטרנט