אבסולוט יועצים - חברה להחזרי מס לשכירים ולעצמאיים מוקד שירות ארצי: 1-700-700-567

החזרי מס לשכירים מחשבון

חושבים שמגיע לכם החזר ממס הכנסה? אם כן, אתם לא היחידים. יותר ויותר ישראלים פונים בכל שנה לרשויות המס בבקשה לקבל החזר. להחזר זכאי כל מי ששילם בשנת המס סכום מס גבוה יותר מכפי שהיה עליו לשלם. הדבר נובע פעמים רבות בשל שינויים שונים שחלו בשנת המס, שהשפיעו על גובה המס שאותו יש להעביר לרשות. למשל, עבודה שאיננה רציפה, טעויות של המעביד בכל הקשור לחישוב המס השנתי וגם אי קבלת הזכויות הרלוונטיות המגיעות לעובד וקשורות לפרמטרים שונים - כמו אזור המגורים שלו, מצב משפחתו, הפקדות למיניהן ועוד. בעזרת החזרי מס לשכירים מחשבון ניתן לבדוק האם אכן מגיע החזר ובאיזה גובה. מחשבון זה מבצע עבור השכיר חישוב מדויק תוך בחינת הכנסותיו באותה שנת המס, נקודות הזכות שלו וההפקדות השונות שבוצעו.

חישוב מדויק ונכון יותר עבור שכירים

מחשבון החזרי מס זה משמש כמעין סימולטור עבור השכיר רגע לפני פנייתו לרשויות המס לצורך קבלת החזר מס. את המחשבון ניתן למצוא באתרים שונים, לרבות באתר רשות המיסים בישראל ושימוש בו פשוט וקל. מחשבון זה מיועד לשכירים והנתונים המוקלדים בו על ידם נשמרים אנונימיים ואינם מועברים לגוף שלישי. לאחר הקלדת הנתונים בהם מקבלים את תוצאות החישוב בהתאם לפרטים שנמסרו, תוצאות המאפשרות לשכיר לבדוק האם אכן עליו לפנות אל הרשות כדי לקבל את ההחזר. חשבו לדעת שתוצאות אלו אינן בגדר התחייבות מצידה של רשות המס שאכן גובה ההחזר יהיה כפי שמצוין במחשבון שכן לעיתים ישנם פרמטרים נוספים שלא נלקחו בחשבון. אולם, בעזרתו של המחשב ניתן לדעת, ולו באופן כללי האם אכן זכאים להחזר ופחות או יותר באיזה גובה.
לפני שניגשים למחשבון, וכדי לקבל את התוצאות המדויקות ביותר ככל האפשר, יש להצטייד במספר אישורים, המציגים כמה נתונים חשובים הנדרשים לצורך החישוב. במידה ורוצים לבדוק לגבי שנים קודמות, יש לעשות זאת בנפרד על ידי בדיקה נוספת באמצעות המחשבון לכל שנה. רק לאחר שבוצע החישוב ובמידה ונמצא כי אכן מגיע החזר, אפשר להגיש את הבקשה למס הכנסה. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי או בעזרת חברות המתמחות בכך, במטרה לחסוך זמן וסרבול מיותר.

לפני הגשת הבקשה להחזר – חשוב לדעת
לאחר השימוש במחשבון מומלץ להגיש את הטפסים הרלוונטיים מוקדם ככל האפשר. החזר המס, במידה ואכן נמצא שאכן מגיע כזה, יועבר אל מגיש הבקשה בתוך תקופה של עד 90 יום או עד ל – 31 ביולי של השנה שלאחר שנת המס שלגביה הוגשה הבקשה (מה שבא מאוחר יותר). חשוב לזכור שרשויות המס בישראל מקבלות בכל שנה בקשות רבות מאד לצורך קבלת החזר ולכן הטיפול בבקשה יכול לארוך זמן. ולכן, מומלץ להגיש את הבקשה כמה שיותר מוקדם ולצרף את כל המסמכים הנדרשים כדי למנוע עיכובים מיותרים.
 

החזרי מס - אבסולוט יועצים - לוגו


דוא"ל    
הנהלה:           absolute@backtax.co.il
השלמת טפסים:mazkira669@gmail.com
סניף ארצי
קבלת קהל בתיאום מראש בלבד:
דרך מנחם בגין 150, קומה 15, תל אביב

מועדי קבלת קהל:
ימים א'-ה',   בתאום מראש בלבד!

טלפונים:
מענה טלפוני בימים א - ה בשעות 8.00-18.00
מרכז שירות ארצי:
1-700-700-567
03-5222227
03-5270000        
מען למכתבים:
 

תא חלוקה 129 
דרך מנחם בגין 150 תל אביב 6492127

 
קישורים נוספים:

אתרים וקישורים מומלצים

מאמרים

החזרי מס
החזרי מס לשכירים
• החזרי מס לעצמאיים
       
 
אבסולוט יועצים
בע"מ  © כל הזכויות שמורות   •   הצהרת נגישות


 
הקמת אתרים  הקמת אתרים • גיל דור • Webfocus